Kritika o komedii : "Strašidla zahrnuta v ceně „ Geister All Inclusive"

18. května 2011 v 15:32 | Božena |  Erdoğan Atalay v hlavní roli
Kritika o komedii : "Strašidla zahrnuta v ceně " Geister All Inclusive"

Redaktor: Jürgen Kirsch
Obsah
Hotelový manažer Michael Hagen a jeho žena Rebecca se konečně po deseti letech slíbili líbánky. Tentokrát by mělo všechno klapnout. Rebecca již sedí bezpečně v taxi. Ale nečekaně, tentokrát také udělá Michaelův nadřízený manželskému páru čaru přes rozpočet. Brink chce aby Michael Hagen jel na Malorku a zjistil proč se součastný stav luxusního hotelu "El Sol"zhorušuje a chce, aby hotel znovu prosperoval stejně jako dřív. Z hotelu totiž hoteloví hosté o překot prchají. Michael Hagen nemůže práci na naléhání svého šéfa odmítnout, hrozila by mu výpověď z práce a navíc nechce ztratit snaživou Julii Sander. On nechce zklamat ani svoji ženu a nabídne jí svatební cestu na Malorku, ale zamlčí jí pravý účel jeho cesty.

Rebecca je zpočátku zklamaná, protože ona chtěla jet se svým milým na Maledivy. Pár letí na ostrov Baleáry, místní luxusní hotel velice zaujme Michaelovu manželku,věří, že touha po společné dovolené snů je skutečně konečně tady. Ale co oba oba ještě netuší? V hotelu straší. Agresivní duchové v náladě hltají pivo a vyprazdňují zásoby, děsí hotelové hosty ve wellness centru a také mají mez sebou potyčky. Aby manželka Rebeka nepojala sebemenší podezření o stavu věci, jmenuje Michael do pozice hotelového ředitele temperamentního Španěla Ramona, aby ten zjistil proč hotel neběží tak, jak běžet má. Jeho plán je nepozorovaně zneškodnit strašidla. Do hotelu přijíždí i stařec " Pepe", aby pomohl strašidla zneškodnit. Je to, ale velice obtížné. Strašidly se to zde jen hemží a hotelový manažer balancuje mezi honbou za duchy a vysněnými líbánky se svou ženou. Nakonec se všechna strašidla podaří zneškodnit a i Ramon se konečně dočká své lásky.

Herecké obsazení
Kai Schumann («Doctor's Diary») jako Michael Hagen
Erdoğan Atalay («Alarm für Cobra 11») jako Ramon "Pepe" Vasques
Annette Frier («Danni Lowinski») jako Rebecca Hagen
Tom Beck («Alarm für Cobra 11») jako Toni
Florentine Lahme («Bei manchen Männern hilft nur Voodoo ») jako Julia Sander
Ralph Herforth («Unter anderen Umständen») jako Brinkmann
Collien Fernandes («Die Snobs») jako sestra Valentina
Angelina Wolfers («Rosamunde Pilcher») jako Marie Anna
Marek Wlodarczyk («Magna Aura») jako Aitmatov

Kritika
Duchové jste volní. V novém televizím filmu o strašidlech stanice RTL Kolín nad Rýnem je ponechána volnost německým seriálovým hvězdám. Nejen dvěma z "Alarm für Cobra 11" Erdoğanu Atalayovi a Tomu Beckovi, dokonce i Kai Schuhmannovi , který hraje v " «Doctor's Diary».
" Dr. Kaan, a Annette Frier jsou v současné době lepší než "Danni Lowinski "Je známo že poslední věc vyla vyrobena v roce 2009, ale teď není tak populární, ale pokud jde o komedie byla to dobrá adresa. Že "Danni Lowinski" o rok později byl očekáván s pozorností. Přesto, RTL, vsadila na zkušenosti s obsazením "Strašidel All Inclusive", vsadila na koncentrovaný výkon zkušených sériálových herců. Zde lze jistě očekávat hodně. S výrobou akční hororové komedie byla pověřena produkční firma Action concept. "Alarm für Cobra 11", "Clown" nebo "Lasko" to jsou velmi dobré akční výrobky výrobní společnosti Hermanna Joha. Ale s komedií vstupují do značné míry na neprobádané území. Akcion concept již jednu akční komedii na svém kontě má, a to je "Hammer & Hart".

Na premiéře pilotního filmu"Alarm für Cobra 11" z minulého podzimu, jsme měli možnost vidět trailer z "Duchů All Inclusive", nyní je film již k dispozici i na DVD.. V té době, se publikum - v přítomnosti Atalaye a Becka, - u jednotlivých scén nasmálo a bylo nadšeno rychlostí střihu. Publikum se filmovým humorem bavilo. Ale co premiérový návštěvník ještě netušil: skoro všechny vtipné scény uvedl trailer předem. I když jsou scény, které jistě ještě překvapí, které jsou zárukou dobré komedie. Gagy "Duchové All Inclusive", pocházejí z dálky. Jsou velmi přísné a často opakující se. Režisér Axel Sand staví na začátku na velmi vysokou hustotu humoru, ale pak jde stále více o akční komedii a humor se vytrácí.

Stále více a více rychle rozvinutý děj, herci v boji s duchy, létají jiskry a jsou tu další a další rychlé honičky. Uprostřed filmu má dokonce akční prvek převahu. Šílené situace nejsou dostatečně využívány s vtipy. Axel Sand má povoleno pouze pár vtipů na okraji, jinak mutovaní "Duchové All Inclusive" více a více připomínají lovecké dobrodružství honby na duchy ve stylu "Krotitelé duchů". Že hlavní postavou je Michael Hagen, který stále bojuje za svou práci, a musí zvážit sám, aby jeho manželku na jejich líbánkách neobtěžovala strašidla, během 90 minutového filmu, je vedlejší věcí.

Ale pravděpodobně také proto, že příběh nám již nic nenabídne. Filmový scénář Dereka Meistera zveřejňuje pouze lov přízraků a tajný rozkaz pro Michaela Hagena, dále je tu jeho podezřívavá žena, která chce konečně prožít vytouženou dovolenou se svým manželem. Všechno, co se nestane ve skutečnosti. Předpokládat lze, že to nevyhnutelně povede ke střetu, který končí na konci v chaosu. Ale to je právě situace, která nabízí dostatek komediálního potenciálu, bohužel ve scénáři to chybí. Herci se můžou jen dovolávat. Házejí všechny své zkušenosti na misky vah a mohli by ve filmu v některých místech více zazářit.

Především proto, že diváci uvidí v nezvyklé roli: Erdoğana Atalaye jako manažera hotelu s katalánským přízvukem, on je na první pohled k nerozeznání. Tom Beck si s bavorským přízvukem bude muset zvyknout i a Michaelovi manželku Annette Frier , která chce, aby konečně otěhotněla. V neposlední řadě je tu herec Kai Schumann formativní pro film - opravdu pozoruhodný výkon ve všech náročných situacích, ve kterých jeho charakter klopýtá. Neopěvovaní hrdinové mohli jít skrze Strašidla - pro děti. Možná, že "Strašidla All inclusive", jsou proto určená pro diváky od 6 roků, agresivní duchové totiž nenahánějí strach, jde o moderní karikaturu.

RTL film "Strašidla All Inclusive", ve čtvrtek 19 Května 2011, v 20:15 hodin.

1 člověk ohodnotil tento článek.