Pohled do zákulisí Kobry 11

4. listopadu 2009 v 15:19 | Božena |  Alarm für Cobra 11 - zajímavosti
Práce na výrobě Kobry 11 od A do Z

Seriál produkuje společnost Actionconcept, která zaměstnává kolem 300 lidí. Je jednou s největších společností, která produkuje akční filmy pod vedením majitele a producenta Hermana Joha. Firma vyprodukovala mnoho úspěšných formátů, včetně seriálu Alarm für Cobra 11, který je s úspěchem uváděn od roku 1996 v hlavním vysílacím čase..

Jak dlouho trvá celá akce od A do Z? Jak dlouho trvá psaní scénáře? Jaké jsou vizuální a zvláštní efekty?
Tyto a mnohé další otázky by mohly vyřešeny pohledem do zákulisí. natáčení seriálu.
Za zajišťování aut odpovídá vedoucí automobilového parku.Nacházíme se na parkovišti společnosti, kde je vidět mnoho aut ze seriálu Kobra 11 nebo Lasko. V areálu Action conceptu je i malý kousek dálnice, který se používá na menší akční scény. Jinak se využívá filmová dálnice v Aldenhovenu. Na parkovišti stojí i zchátralá auta, která mají svoji slávu za sebou a jsou tu na tzv. hřbitově aut.

Akční režisér Roland Busch vysvětluje funkci různých nástrojů a zařízení pro kaskadérský tým. Zvláštní nástroj je třeba hydraulický můstek, kde mohou lidé létata několik metrů vzduchem. Ve filmu je to třeba tlaková vlna po výbuchu. tento nástroj může používat jen profesionální kaskadér. Dalším nástrojem je tzv. pistole se stlačeným vzduchem, která umí vymrštit auto několik metrů vzduchem.
Po těchto senzačních nástrojích následuje cesta přes technologii, jsou zde vysoce kvalitní kamery montovány a testovány. Hlavní kamera je obsluhována až třemi lidmi. . Zážitkem je crash boxy, které poskytují exkluzivní fotografie z akce. Crash boxy jsou kamery, které jsou chráněny v kovovém obalu před poškozením. Dokonce jsou využívány i pod vodou..

Dále je zde kostymérna, jsou zde šaty účinkujících od policejní uniformy až po kvalitní oblečení hlavních hrdinů.Vysoce kvalitní voskovaná bunda, kterou nyní v epizodách aktuální Erdogan Atalay nosí je od italského výrobce oděvů a má hodnotu 689 eur. Pro srovnání, levné šaty seriálového kolegy Tom Becka, jeho sako stojí 99 eur. Z každého oblečení, jsou tam tři verze.

Potom je zde digitální film post-produkce a je používána v několika krocích. V sekcích řezu, jsou
vizuální efekty a střih zvuku dokončován.. V průměru se vybírá z mnoha hodin záznamu, nejlepší vybrané scény jsou stmeleny a výsledek musí být 45 minut samotné epizody. Tento krok trvá až čtyři týdny. V seriálu může například exploze vypadat velkolepě než ve skutečnosti je. Scéna se natáčí až z 15úhlů pohledu kamery. Velmi důležitou součástí post-produkce je oddělení
pro vizuální efekty. Zde se vyrábí neuskutečnitelné nebo extrémně nebezpečné kaskadérské scény, které kaskadérský tým nemůže vykonat. a je to možně jedině zde v oddělení pro
vizuální efekty. To zahrnuje i retuše, tj. že lana nebo rampy jsou digitálně odstraněny, že nejsou viditelné pro diváky. Nicméně, 3D animace a zelené obrazovky se uplatňují v procesech oddělení vizuální efekty.

Když je dokončen digitální obraz, film postupuje do různých fází zvukového oddělení. Zvukové oddělení je rozděleno na dabing, mix zvuku. Jednotlivé prvky zvuku rozděleny takto: atmosféry, dialog, zvukový design, filmová hudba . Od hluku výbuchu až po kvílení pneumatik. Zvukové
oddělení má obrovský zvukový archiv až do výše 100.000 zvukových nahrávek. Celé ozvučení projektu je velice náročné, správný výběr hudby je také velice důležitý, pro diváky Kobry 11 se používá až 128 audio stop. Pro srovnání seriál Dobré časy, špatné časy má audio stopy jen čtyři. Poté, co výrobek byl testován a dokončen putuje k televiznímu divákovi..

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 evina evina | E-mail | 4. listopadu 2009 v 15:57 | Reagovat

je to skveli članok

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama